Translate

понедељак, 15. јун 2015.

Sta meni znaci blog + Sta me nervira kod blogova


  Danas pricamo malo blogovanju. Sta meni znaci blogovanje  i sta me nervira kod njih. Za post o Parizu ne brinite, jos je u pripremi, jer hocu da bude odlican. Ne zelim da duzim sa uvodom, krecemo !


Blogujem vec skoro 2 nedelje i za to kratko vreme se osecam mnogo bolje. Inace sam veliki pesimista i uvek mislim na najgore. To se promenilo od kako imam ovaj blog sa 3 citaoca. Sada uopste ne mislim na to sta ce se desiti. Tako je mozda i najbolje.


Odkada blogujem, otvorili su mi se neki novi svetovi. Saznala sam neke nove stvari u vezi racunara, blogova... 


Srecna sam sa mojim blogom. Dobila sam ,,posao" za preko leta. Imam sta da radim u slobodno vreme koga ce na raspustu biti na pretek. Obozavam moja 3 citaoca koja prate moj blog i nadam se da ce se taj broj uvecati. Uzivam u pisanju tekstova, jer ih ja ne pisem samo radi citaoca i popularnodti, vec i zbog sebe.


Sada prelazimo na drugi deo price. Sta me to nervira kod blogova. Ne zelim nikog da uvredim, vec samo moram da se ispraznim. Blogove citam vec vise od godinu dana, i nagledala sam se svega i svacega. Kao sto sam vec rekla, inspiracij nalazim citajuci druge blogove i napravila sam cisto radi zelje da se i ja u tome oprobam.

1. Opis bloga

Ne smeta mi kada vidim da je neko stavio opis bloga. Ali mi smeta kada vidim opis koji je predugacak. Kada je opis maltene kao post. Zaista se izvciram na takve blogove.

2. Moljakanje


Ova slika tacno opisuje neke osobe. U postu napisu kako  hoce da imaju vise clanova, a za uzvrat ce se i oni uclaniti u neciji. Ili moljakaju druge blogerke po komentarima da im se uclane. Mislim, uredu ako se stavi komenta i ostavi link, to su radile i najpoznatije blogerke. Ali, moljakanje mi stvarno ide na zivce.

3. Kratak post

Ne volim kada vidim da neko jednostavno napise samo post obavestenja i to je to. OK, ako je nesto zaista bitno, ali pisati samo radi nekih gluosti. Moj savet vam je da, ako stvarno morate, taj post obavestenja drzite na blogu neko vreme pa ga izbrisite.

4. Pozadina


 Ja licno bas ne volim pozadine bloggera. Previse su mi ili sarene ili sa malo boja. Ali neko ih voli. Kad vidim pozadinu u jarkim bojama, zaboli me glava.

5. Kopiranje


Mrzim kada vidim isti tekst na dva bloga. Ne znam koje koga iskopirao. Svi oni kopiraju, ne znam sto to rade. Ako nemaju ideja, ne znam zasto onda imaju blog.

To je to za ovaj post. Mi se vidimo uskoro, a do tada
CAO!!!
 
 
Masha


 
















1 коментар: