Translate

недеља, 14. јун 2015.

My week-Pariz, raspust

  Napokon post posle 3 dana. Ova nedelja mi je definitivno najuzburkanija nedelja u zivotu. Ali, mi je ovo i najdraza nedelja u zivota.  Kad samo pomislim da sam bila u Parizu, deluje mi sve kao san.Jos idem na more... Mislim, nemojte da me shvatite kao da se hvalisem, nego vam samo opisujem moju nedelju. I jos jednom se izvinjavam na tome sto nisam pisala 3 dana, ali zaista, nisam imala ni racunar kod sebe.


  Pariz





  Izvinjavam se sto ovo nije moja slika, ali nisam stigla slike da prebacim na racunar. U Parizu sam boravila 4 dana, i stvarno dozivela predivno iskustvo. Divno provedeno vreme, ali i aktivno. U ta 3 dana nismo stigle sve da obidjemo, ali najvece kulturne i istorijske znamenitosti ovog grada jesmo. O mom putovanju planiram da napisem poseban post.

  Raspust

 

  Doslo je i dugo ocekivano leto. Dobro, nije kalendarski stiglo, ali ako pogledate vremensku prognozu shvaticete sve. Djaci su se raspustili, a nastavnici odahnuli. Ovo je moje omiljeno godisnje doba (http://maki003.blogspot.com/2015/06/summer.html). Zelim vam iz sveg srca da lepo provedete ovo leto.

  Ocene

 





  Ovo sam stavila u favorite i prosle nedelje, ali OK. Ocene su svima zakljucene, i vremena za popravku nema. Nadam se da ste zadovoljni svojim prosekom.

  Napomena: Ove nedelje necu objavljivati favorite zato sto se ne razlikuju od prosle nedelje.



                                                           Masha


 

























Нема коментара:

Постави коментар