Translate

субота, 6. јун 2015.

Imati B.F.F.



 
Jako mi se dopada ova slika gore. Tacno opisuje mene i moje dve B.F.F: smejemo se zajedno, uvek smo u znaku mira, super se slazemo. Da dobro ste procitali. Imam dve najbolje drugarice. Prvu B.F.F. sam nasla u 4. razredu. Tu smo se mnogo svadjale, ali kako je vreme prolazilo, pocele smo da se sve vise slazemo. Pocele smo da se sve vise shvatamo i razumemo. U medjuvremenu se pojavila jos jedna devojcica. S njom smo dugo bile najbolje. Ali, s vremenom, ona je pocela da se udaljava od nas. Tu se pojavila nas sadasnji treci deo. S njom smo jako dobre i veoma se slazemo. I sa onom proslom drugaricom i dalje dobre, ali ona je i dalje udaljena od nas. Ovo je mali istorijat naseg tria-fantastikusa.







 - Prijateljstvo treba cuvati. Pa morate stim da cuvate svoju B.F.F. Jer, ona vam je kao malo vode na dlanu-uvek je tu za vas. Naravno, prijateljstvo se ne moze sacuvati ako ga je dna gradi, a druga rusi.Mora postojati podrska obe strane.
 - Ja sam imala mnogo ,,B.F.F." Ali moje dve B.F.F. volim najvise, jer znam da su to one prave drugarice. Sigurno ne bih pronasa njih da nisam trazila i isprobavala. Morate traziti, da bi ste nasli.
 - Svadje su sastavni deo svakog prijateljstva. One nam u stvari pomazu da bolje shvatimo i razumemo jedni druge. Medjutim, ako se cesto svadjate i prepirete, budi sugurna da to nije pravo prijateljstvo. Svadje koliko nam pomazu, toliko nam i odmazu.
 - Za sve treba vreme i samo vreme. Strpljenje je majka uspeha i neka vam to ostane u glavi.







    Ako jos niste nasli najbolju prijateljicu, ne uzrujavajte se. Naci cete je mozda za 5 dana, a mozda za 15 god. Jednostavno mi ne mozemo da biramo kada ce se ona pojaviti. Dok ne nadjete onu pravu, pojavice se more drugih. Onih koje ce vas stvarno voleti, ali i onih kojima cete biti samo potrosna roba.






  I medju poznatima ima najboljih prijatelja. Ova slika to dokazuje.






  A ova slika pokazuje sta je u stvari B.F.F. Sve je tacno, sve je istinito. Hahahahahahah...




 Mi zavrsavamo sa danasnjim postom. Nadam se da vam se svideo. Mi se vidimo uskoro i veoma brzo.



                                                             MASHA








                                         





















Нема коментара:

Постави коментар