Translate

недеља, 7. јун 2015.

My morning routin






  Jako sam umorna, tako da necu puno pisati. Iscrpela sam samu sebe. I da!!! Planiram da vam napisem post o Parizu, i to sa mojim slikama. To ce biti za nekih dve nedelje, tako da cete morati malo da cekate. Moja jutarnja rutina u ovom postu ce biti ispisana za posle podnevnu smenu. Nadam se da ce vam se dopasti.

  Ja ustajem oko 7.30 najkasnije. Inace sa ranoranilac, bilo kad de legnem, ja cu ustati do 8.00. Sto se tice dorucka, tu jedem obicno nesto iz pekare (burek, kroasan...) ili neki sendvic. Cim doruckujem je se zavalim u kauc i telefon u ruke. Gledam slike i statuse na fejsu. Dan ne moze da mi prodje a da ja ne proverim neke blogove. Obozavam da citam blogve, pa sam od njih i dobila inspiraciju za moj. Jaooooo... Sada krece najgori deo mog jutra. Pogadjajte... Ucenje. Da, to glupo ucenje i radjenje glupog domaceg zadatka. Skola me je iscrpela i fizicki i psihicki. Sto joj se kraj blizi, ona ide sve dalje. No, da ne skrecem sa teme. Posle ucenja obicno rucam i spremam se za skolu.








  Opet se izvinjavam na kratkom postu, ali sam stvarno umorna.



                                                     Masha
                                                       





Нема коментара:

Постави коментар