Translate

петак, 17. јул 2015.

Top 5 lista knjiga

Ćao! Evo ga još jedam post posvećen mojoj ljubavi prema čitanju. Videćete moje omiljene knjige koje sam skoro pročitala, i koje su mi favorit. I izvinite zbog lošijeg kvaliteta slika, baterija na foto-aparatu mi je prazna, pa sam morala da slikam telefonom.

1. ,,Onlajn devojka'' Zoella

Ova knjiga definitivno zaslužuje prvo mestona mojoj listi. Moram pohvaliti dizajn. Mislim da nema smisla da opisujem radnju knjige, zato što radila recenziju.

2. ,,Krive su zvezde'' Džon Grin

Nekoma bi ova knjiga bila na prvom mestu, ali meni nije. Mislim da ima previše nepotrebnih informacija, pa mi je u nekom slučaju bila pomalo i zamorna.

3. ,,Kupoholičarka u Holivudu'' Sofi Kinsela

Prva knjiga koju sam kuoila iz serijala o kupoholičarki. Ova knjiga mi zauzima 3. mesto zato što mislim da joj fali jedno poglavlje. 
Radnja knjige: Beki odlazi se privremeno seli u Holivud sa svojim mužem Lukom. Ubrzo joj se pridružuje i najbolja prijateljica, i Beki dobija želju da postane holivudska stilistkinja. Kada konačno dobije pažnju novinara, život u Holivudu pse zakomplikuje. Ostali deo vam ne otkrivam...

4. ,,Deset stvari koje smo uradile (a verovatno nije trebalo)'' Sara Mlinovski

Ova knjiga mi je na prvih 20-ak stranica ličila kao najgora moguća knjiga koju sam mogla da izaberem, ali sam čitajući dalje shvatila da je knjiga jako interesantna.
Radnja knjige: Šesnaestogodišnja Ejpril dobija priliku da živi sa najboljom drugaricom.Otac joj je dao pravila koja moraju da poštuju, ali su one baš ta i prekršila.

5. ,,I ne pomišljaj na to" Sara Mlinovski

Evo još jedne knjige od Sare. Knjiga je jako interesantna, jer je pisana iz uglova svakog učenika (dobro, ne baš svakog, ali iz svih koji su zaraženi.
Radnja knjige: Kada učeici srednje škole dobiju vakcinu protiv gripa, dobijaju vančulnu percepciju. Mogu da znaju šta onaj drugi misli. Pored toga, ima raznih ljubavnih zapleta. A kada se umešaju roditelji, knjiga postaje još interesantnija.


Photo Chellange

IZvinite što ste tako dugo čekali, ali su mi se dani nekako zbrkali, pa evo sada slika.
p.s. Sve slike iz ovog posta su moje, nisam mogla da ih potpišem.

Kao što možete da vidite, ovu sliku sam fotografisala na Retrici i ispala je super. Jeste da je grožđe još uvek zeleno, ali je ipak voće.
 
Znam da ovo liči na neku žabu, ali je to školjka. :)

Nije neki, aolu je pejzaž. :)

Do sledećeg posta...




 







5 коментара:

  1. Iako sada čitam nešto drugo, nadam se da ću ovog leta pročitati i neku od ovih knjiga jer se čine zanimljivo, slike su odlične! Iako se blogovanjem bavim manje od tebe, divim ti se stvaro, vidi se da se dosta trudiš, često izbacuješ postove, nikoga ne moliš da se pridruži, baš si mi zanimljiva :) Sličan komentar sam ostavila i na prošlom postu, nisam bila sigurna da si videla. :)
    Uradila sam tvoj tag, i nominovala te za još jedan.

    ОдговориИзбриши
  2. Sve knjige deluju zanimljivo, a posebno ova poslednja, moracu da je nabavim. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sve knjige deluju zanimljivo, a posebno ova poslednja, moracu da je nabavim. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ni meni se knjiga 'Krive su zvezde' ne dopada nešto posebno, mislila sam da sam jedina. :D Još nisam imala priliku da pročitam Zoinu knjigu, ali jedva čekam! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Čitala sam samo poslednje dve, mada sam za ove ostale samo čula. Meni se nije svidela knjiga "10 Stvari koje smo uradile a verovatno nije trebalo". Bila mi je dosadna i kasnije. Ipak, "I ne pomišljaj na to" mi je jedna od omiljenih knjiga!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши