Translate

недеља, 4. октобар 2015.

September favorites

Zdravo svima! Evo već smo zakoračili u oktobar a sa njim dolazi i jesen, suvo lišće i tmurno vreme. Sunce i dalje sija, ali padavine nam kreću, po prognozi, uskoro. 
Favorite nisam veoma dugo radila, možda od juna, a sad sam dobila želju da ih uradim. Istina je da od septembra nemam mnogo favorita, ali ima dovoljno da uradim jedan post. Pa da ja ne dužim sa uvodom, krećemo!

Ako se na slici gore ne vidi, u pitanju je SebaMed sapun za lice. Kupila sam ga u apoteci, na preporuku apotekarke. Ima veoma lep miris, onako umeren. Lice s njim perem skoro svako veče. Ovaj sapun smanjuje broj bubuljica, ali mislim da nije dovoljno efikasan (ako imate lice koje se sija, koje je masno, i koje ima bubuljice). Sve u svemu- ok je.

 Sledeći favorit je jedno labelo. U pitanju je VitaminShake. Miris ne mogu tačno da odredim, ali miriše na neko voće. Takodje, kao što moižete videti na slici gore, nije jednobojan, već je pravljen u nekim kao slijevima, od svetle, do one najtamnije roze boje.

 Ja nisam probala mnogo dezodoransa da bih mogla da osudim ovaj, ali nije nešto najbolje što sam ikad probala. Opet ne mogu da odudim miris, ali ima neki miris cveća. :) Ok je, ali mislim da su mi bolji Nivea dozodoransi (ali ja pametnica nisam uslikala XD).

Knjiga koju trenutno čitam knjigu Sare Desen ,,Istina o večnosti". Knjiga je lepa kao i tema na koju je pisana. nije da sam puna zamerki, ali radnja je slabo razradjena i veoma sporo teče. Inače mi se dopada.

Možda je glupo, ali sam odlučila da u favorite stavim i ove slatke gumice za kosu. :) Mnogo sam ih koristila, a posebno ovu svetliju.

To je to što se tiče današnjeg posta. Uskoro planiram i Fall Morning routin post, ali vam ništa ne obećavam. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da vam se dopao. Ćao, i vidimo se u narednom postu!



1 коментар:

  1. Probala sam samo FA dezodorans i okej mi je,ali najvise volim Nivea i Dove dezodoranse :) Ostale stvari mi deluju jako zanimljivo ♥

    ОдговориИзбриши