Translate

недеља, 11. октобар 2015.

Coffe-with-Masha- Deorganizacija, odbojka, španski...

Zdravo svima! I prvo da se izvinim mojim čitaocima što ne pišem toliko često, jer sam prebukirana sa kontrolnima i testovima. Pišem postove kad stignem, ali to nije baš često.
Pa, dobro... Vidim po blogovima da se piše #mylife i #on...with me, pa rekoh da i ja počnem. Ne želim da uvodim raspored kad ću pisati ove postove, već ću ih pisati ka imam potrebu. Što se tiče redovnih postova, izlaziće, nadam se, redovno. Da mi pređemo na post!


Kao što ste pročitali u uvodu, sad će tromesečje, i imamo maltene svaki dan kontrolne. I da, dobila sam 3 iz  muzičkog. -.- Inače sve mi je ono ok, samo me fizika i matematika muče i to najstrašnije. Sad će pismeni iz matematike... Ali dobro, neće, nadam se, biti toliko strašno.


Da, da... Jako sam ne organizovana i to me jako nervira. Stalno slušam mamine pridike oko moje (ne)organizacije i učenja. Ali, (ne znam zašto za sve postoji to'ali') pored svoje loše organizacije, ja uvek sve stignem na vreme. Juče mi je alarm zazvonio tačno u 06:45 i kad sam ustala, shvatila sam da nisam napisala referat iz geografije. Odmah sam sela za računar i napisala ga. Sve sam stigla na vreme, i krenula u školu tačno u 07:50, kao i uvek. Tol'ko o mojoj (ne)organizaciji.



Posle mog prošlogodišnjeg putovanja sa sestrom u zemlju gde se govori španski jezik, u meni se rodila ljubav za istim. Pošto u mom mestu nema kurseva stranih jezika (sem engleskog), a moja želja da znam španski je velika, morala sam da se snađem. Prvo sam učila preko jednog sajta ------> OVDE . To mi nije bilo dovoljno, pa sam kupila ovaj set za samostalno učenje (slika gore) što mi mnogo pomaže, kao i Doulingo koji je instaliran na mom telefonu. Eto ja vam izreferisala sve, nadam se da vam ne smeta. :)


Odlučila sam da krenem na odbojku, i krenem da se bavim nekim konkretnijim sportom. Ne znam šta me je privuklo kod ovog sporta- da li društvo, ili ipak moj strah od lopte (pa, jednom me je rukometna lopta pogodila u nos, ali to je posebna priča). XD Sve mi je ok, samo me malo ovaj drugi trener nervira, ali uredu.

To je to za ovaj post, i nadam se da vam se dopao. Nadam se da ću uskoro izbaciti novi post, a do tada vas pozdravljam!


 










1 коментар:

  1. Znam kolika ti je ljubav prema spanskom. I ja isto toliko volim Nemacki. Samo sto ja imam privatnu nastavnicu Nemackog kod koje vec 5 godina idem na casove. Zelim ti da uspes u ucenju..☺

    Na mom blogu je novi post, pa pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши