Translate

субота, 24. октобар 2015.

Fall outfits

Zdravo svima! Kako ste? Ja evo krenula da pišem post (mislim, logično). Kad se zamislim, ovakve postove nisam pisala još od avgusta. Pošto smo već odavno ušli u džempere i dukseve, ja ću vam sad dati neke predloge ze vašu odevnu kombinaciju. Let's go!




Prvi autfit mi je presladak. Ove farmerke sa zakrpama su skroz originalne, a uz njih odlično ide ovaj bordo duks. A UGG-sice i ova crna kapa se super uklapaju sa celokupnim autfitom. Dodala sam i ove NUDES senke, jer smatram da su zemljani tonovi IN ove sezone. Što se tiče ranca, on se lepo uklapa, ali mislim da nema neki poseban značaj u ovom autfitu. Preporučujem vam da ovakav autfit nosite u školu.



Paaa, evo jedan crno-beli, poslovni autfit. :) Inače, kad sam pravila ovaj autfit, bio je potpuno crn, al' rekoh ajde da ne bude k'o na sahrani, pa sam dodala ove starke i lak za nokte, jujujuuju... Ali, ok. Dopada mi se ovaj autfit. Jednostavno je prikladan za sva mesta, dogadjanja, šta god... Iako nisam ljubitelj starki (da, da, ja jedina možda ne volim ovu obuću) odlično su se uklopile. A lak za nokte je prelepppp. Farmerke su mi slatke, a i ovaj džemper sa košuljom ispod je lep.


Preporučujem da ovaj autfit nose malo starije devojke i to ne u školu, jer će profesori odmah nabasati na vas. :) Mislim da su bordo, crna i siva boje jeseni, pa sam ovaj autfit radila po njima. Bordo suknja i ova kratka siva majica su mi preslatki, a uz njih ide odlično ovaj bordo kardigan i crne cipele. Kao modni detalj sam stavila ovu maskicu sa poljubcima, šeširić i naočare za sunce. Takodje, ovaj autfit je za one tople jesene dane, ali mislim da ih neće biti još mnogo.


To je to za ovaj post. Nadam se da su vam moje ideje za jesenji autfit pomogle, i da su vam dale inspiraciju. U komentar mi napišite koji vam se autfit najviše dopao, a mi se vidimo u narednom postu. Ćao!




 
















3 коментара:

  1. Odličan post :) Outfiti su feonomenalni,prvi je zakon... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  2. Jaaoj prelepeee su kombinacije.. Druga pogotovo..☺♥

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj..
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post ❤ Pogledajte moj blog http://angelinafashionandstyle.blogspot.ba/ :-)

    ОдговориИзбриши