Translate

петак, 16. октобар 2015.

My school morning routine 2015

Zdravo svima! I konačno petak, moj omiljeni dan u nedelji. Nekako ove nedelje imam nalet i inspiracije i volje za pisanje postova. Odlučila sam da napravim morning routine, jer mislim da to svi vole i da čitaju i da pišu. I samo da napomenem da je ovo moja rutina za drugu, odnosno, posepodnevnu smenu. Da ne dužim sa uvodom- krećemo!


Pošto sam poslepodnevna smena, budim se oko 8.00 ili 8.30. To mi je nekako zacrtano vreme buđenja. Nisam jedna od onih koji ustanu čim otvore oči, već se jedno desetak minuta prevrćem po krevetu da bih se razbudila. Takođe, nisam jedna od onih koji odmah nameste krevet- to me obično dočeka i uveče kad dođem iz škole.


Kad ustanem obično prvo doručkujem. Iako nesam neki gurman i veoma sam izbirljiva, volim da pojedem neki laganiji doručak. Obično bih posle pojela i neki slatkiš, ali se trudim da jedem što manje slatkog, pa na kraju pojedem bananu.


Posle doručka, obično sednem za računar i vidim šta ima na Blogger-u. Ako je dan za pisanje posta, onda fotografišem šta mi treba od slika i iskucam post. Kasnije krenem da čitam tuđe postove.


Zatim sam uzela da učim geografiju za odgovaranje. -.-







Oko 12.00 krećem sa spremanjem za školu. Da, da... Toliko sam lenja da se oblačin tek u 12h, a prepodne ni zube ne operem. Naravno, to sve radim odmah pre škole. Kad se obučem, namačem svoj EOS balzam i stavim malo ovog B.U. RockMantic mirisa.

To je to za ovaj post. Nadam se da vam se dopao, i vidimo se u sledećem postu. Ćao!



Нема коментара:

Постави коментар