Translate

уторак, 28. јул 2015.

What's in my beach bag

Ćao svima!
Primetila sam da su mi postovi slabije napisani, a mislim da ste i vi to primetili. Potrudiću se da to ispravim. A što se tiče (ne)pisanja ovih dana, nisam mogla. Došla mi je sestra iz inostranstva, pa sam ceo dan bila kod nje. Da se vratimo na temu posta. Danas za vas imam jedan letnji post. Sezona je putovanja. Videćete šta se nalazi u mojoj torbi za plažu i bez čega ne mogu na plaži.

Na ovoj slici je ono osnovno što mislim da svako nosi u svojoj tašni. Tu su telefon i slušalice da bih mogla da slušam muziku, ali i da bih imala kontakta sa svetom. :) Gumice za kosu su mi neophodne. Sad sam stavila u flašicu vodu, ali je obično cedevita ili neki drugi sok.
Pored uobičajenog velikog peškira, volim da uz sebe imam i mali peškirić.

 Da, da... Jedna mamina prijateljica mi je poklonila ovu knjigu o Kupoholičarki. Tako da ću imati i društvo knjige na moru. Nosim sa sobom i HEJ, iako sam ga već skoro pročitala.

Ovo svi sigurno imaju u tašni. Iako ne crnim teško, uzela sam faktor 50 kreme za sunčanje. Pakovanje je veliko i sigurna sam da će mi trajati celo letovanje.
Pored kreme za sunčanje, stoji ova DM-ova krema posle sunčanja. Prošle godime sam dobro izgorela na moru, probala sam ovakvu kremu. Crvenilo se povlačilo i nestalo. 
 
To je to za ovaj post! Kao što vidite ne nosim baš tako mnogo stvari na plažu, jer sam ipak tamo samo radi kupanja i uživanja. Nadam se da vam se dopao. Bye...
 








3 коментара:

  1. Bez knjige se nigde ne ide.☺☺

    DIY na blogu:
    worldarounyo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. sviđa mi se tvoj blog,sad sam ga nasla preko bravo portala
    anab16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja inače ne nosim mnogo stvari kad idem na plažu... Volim uživati u tišini na suncu... Inače, post je stvarno dobar i sviđaju mi se slike... Jedva čekam novi post =D

    whiteness3.blogspot.com

    ОдговориИзбриши