Translate

петак, 19. јун 2015.

Crtanje protiv stresa


Raspust je poceo, ali i kad je skola u ciku ili kad je raspust, uvek imamo nekih stresnijih dana. Naravno, dok traje skolska godina, imamo vecih muka: ocena, zaboravljeni domaci, nastavnici... Da ne duzim...

Danas cemo pricati jednoj grani likovne umetnosti, a to je crtanje. Iako nisam neka umetnicka dusa, mene ovo smiruje i opusta. Kada crtam, obicno precrtavam neke crteze sa raznih FB stranica. Skoro ih nikada ne bojam, nego sve radim u olovci.


Ovu sliku sam skinula sa ,We heart it'-a. Od ove slike sam i dobila inspiraciju. Jako je lepo nacrtano. Izgleda kao foto-sop, ali nije. Originalan je.


Kome ne ide obicno crtanje od ruke, moze da proba sa crtanjem na noktima ili pravljenja sara na kozi. Namazite na nokat osnovu i dalje sarajte do mile volje. Nedavno sam u jednoj prodavnici u mom mestu videla neke sablone za saranje. A sto se tize tetovaza tu je posao tezi. Treba vam kana i morate biti jako precizni. Ako se ipak odlucujete za ovu tehniku, proverite da li ste slucajno alerkicni.


Ko vise voli sedenje za racunarom, to vreme moze da iskoristi i na ovaj nacin. Postoji program za crtanje na racunaru, sa raznim ne znam ni ja cim. Nisam ja u tim vodama.

Drage moje dame, ovo ce biti sve za ovaj post.



Masha













2 коментара:

  1. Mene crtanje odmara, uživammm, nastavnica mi je rekla da se bavim umetnošću, hvala joj, valjda ću uspeti, obožavam umetnost!!

    ОдговориИзбриши