Translate

петак, 14. август 2015.

TAG- 30 pitanja koja niko ne postavlja

Ćao ljudi!
Danas radim jedan tag za koji me je nominovala Jovana sa bloga Jovana's blog (adresu ću vam staviti ispod). Tag je vrlo interesantan, nije ni čudo što se zove ,pitanja koja niko ne postavlja'. Neću da dužim s uvodom, krećemo!

1.Spavaš sa otvorenim vratima na ormanu ili zatvorenim?
 Sa zatvorenim.

2.Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?
Pa, ne.  Uvek nosim svoje, ali nisam gadljiva na te stvari. Bez obzira na to, uvek volim da te sapunčiće ponesem kući, iako ih neću iskoristiti.
3.Da li ti se svidjaju post-its?
  What?! Nemam pojma šta je ovo.

4.Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?
Jednom sam sekla kupone iz IDEA prodavnice, ali se nešto ne sećam da li sam ih iskoristila.
5.Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili roja pčela?
  Što bi Jovana rekla, od medveda. Ovde ih nema. 
6.Da li imaš pegice?
  Nemam. Ali, možda bih mogla lepo izgledati s njima. :)

7.Da li se uvek smeješ na fotografijama?
Naravno! Obožavam da se slikam.
8.Da li si nekada brojala svoje korake?
  Ne, nisam.
9.Da li igraš kada nema muzike?
Paaa, ponekad. Zavisi od situacije. 
 10.Da li grickaš olovke?
Ako nemaju na vrhu gumicu, onda da. :)

11.Koje veličine je tvoj krevet?
Znam da je dugačak dva metra, a širinu nemam pojma.

12.Koja je tvoja pesma nedelje?
13.Da li je dobro da muškarci nose roze?
Obično se govori da je roze ženska boja, al' ako vole, nek' izvole.
14.Gledaš li crtane filmove?
 
Prestala sam da ih gledam još u 4. razredu. Ali i sada volim da pogledam Sunđer Boba. :)
15.Da li si bila na scout?
Nemam pojma šta je ovo. 
16.Najbolji doručak?
Mogu slobodno reći da je to moj omiljeni obrok, ali volim da jedem hleba i pekmeza.
17.Kada obično ideš na spavanje?
  Na raspustu ležem u 23-01. A kad je škola do 22:30.
18.Kada si bila mala u šta si se maskirala za Noć veštica?
Nisam se ni maskirala. 
19.Šta si u kineskom horoskopu?
Ovo ću da prećutim. :D
20.Gledaš li telenovele?
Ne.  
21.Da li si koristila oružje?
Naravno, da ne.  
 22.Prvi koncert?
Ni ne sećam se.
23.Da li pevaš pod tušem?
Ranije sam to radila, ali sada ne.

24.Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?
Manekenka, frizerka, vaspitačica, zubarka, učiteljica... Imala sam bujnu maštu. 
25.Da li veruješ u duhove?
Kad sam bila mlađa bojala sam se duhova i vampira, ali saada ni ne razmišljam o tome.
26.Nosiš li patofne?
Ponekad, ali više volim da sam bosa ili u čarapama. 
27.Da li si nekada plakala od sreće?
Ne sećam se.  
28.Da li si bila zaljubljena?
Po tom pitanju se ja mnogo razlikujem od  svojih drugarica, veoma se teško zaljubljujem. Zato nikad ni nisam bila zaljubljena.

29.Čaj ili kafa?
Zavisi...  

30.Da li možeš izdržati da ne dišeš a da ne zatvoriš nos?
Mogu. 


Jovanin blog: http://savetiizasve.blogspot.com/

Za ovaj tag nominujem Ivu sa bloga World around you: http://worldarounyo.blogspot.com/

 

 



 


 
 









2 коментара: