Translate

уторак, 14. јул 2015.

Shopping Haul

Ćao! Jako sam zahvalna BRAVO redakciji (znam da oni ovo ne čitaju) što su objavili moj blog, ali i zato što su pretrpeli moja četiri mail-a. :) Dobila sam 16. čitaoca, nekome je to možda mali broj, ali meni je to uspeh. 
Pošto sam u nedelju išla u kupovinu, rešila sam da vam pokažem šta sam kupila. Nije mnogo, ali ću vam ipak pokazati sve.

 Prva je ova suknjica it H&M-a. Jako mi se dopada njen dezen, jer nije klasičan teksas. Dužina joj seže negde malo iznad kolena, što mi i odgovara. Mislim da je cena sasvim ok. Može da ide uz bilo koji autfit i veoma lepo stoji.

Možda vam se čini da je ovo haljina, ali nije. To je majica. Tačnije, dve zašivene majice. Dezen mi je jako lep. Jedino što mi smeta je ta dužina. Mislim da je ova donja malo duža, ali ok.

Ne zamislivo je da je prodjem pored ,,Lagune", a da bar ne pogledam koju knjigu. Ovaj put sam se odlučila za jedan jeo serijala o kupoholičarki. Tražila sam ,,Gradovi na papiru'' od Džona Grina, alli je nisam našla. :(

Kupila sam ove Ipanema japanke. Jeste da kvalitet traži cenu, ali sam i imala popust od nekih 30%.

Što se tiče ovih baletanki, može se reći da sam imala sreće. Bile su međi poslednjim brojevima, i našao se samo moj broj. Dezen mi je veoma lep i udobne su. Koštale su oko 1400 din.

Ovo je moj Haul, i nadam se da vam se dopao. Do sledećeg posta...










3 коментара:

  1. Prelepe stvarčice! Najviše mi se dopadaju suknjica i Ipanema japanke. :) Meni su preslatke i njihove sandalice. Za sada mi nisu potrebne, ali mislim da ću ih kupiti sledećeg leta. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Kupila si preslatke stvarčice! Najviše mi se sviđa suknjica, a knjige od Sofi bih jako volela da kupim i pročitam. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarcice su super.☺ I ja najvise volim Ipanema japanke, jako su kvalitetne i vec godinama ih kupujem. Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako mozes poseti i ti moj i uclani se. :)
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши