Translate

среда, 23. септембар 2015.

Kako se opustiti i pored svih obaveza

Zdravo svima! Jesam li vam nedostajala? Pa, evo me, napokon. 
I evo, opet dolazi ono vreme kada nam školsko zvono opet uobičajena stvar, a testovi i odgovaranja se već zakazuju. Počinjemo opet da brojimo dane do raspusta, a njih ima... Pa, ima ih mnogo. Stresni dani su tu. Da, to je ta surova školska realnost. Daću vam neke savete kako da se opustite i bar na trenutak zaboravite na školu i njene prateće obaveze.

Serije
Obožavam da gledam serije- veoma dobro odvlače misli od realnosti, a i lepo me zabave. Na internetu ima brdo sajtova preko kojih mogu da se prate razne serije sa prevodom. Izaberite svoj omiljeni žanr, nešto za grickanje i uživancija može da počne. Ja trenutno pratim ,,Slatke, male lažljivice" i preporučujem ih svima.



Knjige
Uveče, kad završite sve svoje obaveze, ušuškajte se ispod ćebeta, skuvajte topao čaj i zaronite u priču. Preporučujem vam neki roman Džona Grina ili ,,Potraga za Odri" od Sofi Kinsele. Dokazano je da knjige dobro utiču na naš relax, tako da- knjigu u ruku!


Yoga
Ništa ne opušta tako dobro kao joga. I ja ponekad raširim svoju prostirku u dnevnu sobu i  uradim par vežbi. Na YouTube-u ima mnogo videa o jogi. Ali ako baš niste ljubitelj ovog tipa opuštanja, možete jednostavno da pustite neku opuštajuću muziku.
 


Druženje
Kada imate višak slobodnog vremena, jednostavno pozovite drugaricu. Mislim da oko ovoga ne moram        puno da vam objašnjavam, sve znate.


Kiša
Znam da mnogi ne vole kada pada kiša, ali meni su to omiljeni dani. Totalno sam smirena i lepo se osećam, ali kiša ne pada baš svaki dan. Instalirajte na svoj telefon neku aplikaciju sa zvukom kiše. Taj zvuk, sem relaxacije, daje vam i koncetraciju. Tako da uz njega možete i učiti (znam da učenje nije baš opuštajuće, ali eto da vam se nađe ovaj savet).


 Za kraj samo da vam kažem (tj. napišem) da uživate u svakoj sekundi slobodnog vremena. Želim vam uspeha u školi, a mi se vidimo u sledećem postu, a do tada- ĆAO!
 p.s. Sastrane popunite anketu, mnogo bi mi značilo.









Нема коментара:

Постави коментар