Translate

субота, 29. август 2015.

#Back To School with me: Outfits for school

Ćao ljudi!
Evo i ja da uradim napokon taj autfit post. Napravila sam vam neke kombinacije, koje bih ja nosila, a nadam se i vi. Pa da ne dužim sa ovim uvodom- KREĆEMO!


Ne znam za vas, ali ja više volim jednostavnije kombinacije, posebno za školu. Mislim da je haljinica prelepa, a da uz nju idu odlično ove sandale. A ako nalakirate nokte sa nekim od ove tri boje laka, autfit je pun pogodak.


Ovaj autfit je više za srednjoškolke, ali je jako sladak. Čipkana suknjica i majica sa srcetom se odlično uklapaju, a baletanke savršeno ulaze u kombinaciju. Pošto za školu treba nositi malo šminke, ovaj ruž i maskara su dovoljni.
Ovo je definitivno autfit za opuštenije devojke. Mislim da se ova karirana košulja odlično uklapa i uz farmerke, ali i uz ove sandalice. Sandale su mi jako slatke, jer imaju tu kićenku. Jedino mislim da je ovaj pojas na košulji malo suvišan.

Moram vam priznati, ali ja najviše nosim ovakve autfite u školu. Najbolje se osećam u farmerkama i majici. Ovaj sivi duks mi je jako lep. Iako nisam ljubitelj starki (da, da, ne volim starke) ove bih rado nosila jer su plitke i skroz u mojoj boji. A ovaj BabyLips sam stavila namerno jer imam isti takav i veoma sam zadovoljna njime.
P.S. Izvinite što sam na slici odsekla malo farmerke.

Pa, došli smo do kraja ovog posta. Nadam se da su vam se dopali moji autfiti. Jedino sam napravila mali propust što nisam dodala tašne i neki nakit, ali mislim da vam ne smeta. Vidimo se!
Koji vam se autfit najviše dopao? Pišite mi u komentaru.





5 коментара:

  1. Najviše mi se dopao drugi i treći outfit!!! Mislim, super su svi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prva i zadnja kombinacija su preslatke !

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se najviše dopada treći outfit :) I prvi može da prođe za prvi dan (obožavam teksas haljinice), ali kada bih obukla ovo drugo, izbacili bi me iz škole haha :D U srednjoj su takođe rigorozni po tom pitanju :D

    ОдговориИзбриши