Translate

петак, 3. јул 2015.

Gradovi koje bih obisla

Na ovoj slici su skoro svi gradovi koje bih želela da posetim. Tačnije, ja ne mogu tačno da kažem gde bih išla, jer sama pomisao da treba da putujem me obuzima. Obožavam putovanja, a posebno ona gde idem bez roditelja. :) U ovom postu ću vam napisati samo svoje favorite.

Amsterdam





  


 San mi je da posetim ovaj šareni grad ,pun reka, gde svi voze biciklove...  Nalazi se u Kraljevini Holandiji i broji 800.000 stanovnika. Poprilično lep i velik grad zanimljivog oblika. Obeležavaju ga mnoge istorijske znamenitosti kao što su kuća Ane Frank, Rasks muzej, muzeji Vinsenta Van Goga i Rembranta, i mnoge druge znamenitosti.
 
 London











Grad koji bi svako želeo da vidi crvene autobuse autentične za London, Big Ben, Teuerbidž... Egleski jezik je veoma rasprostranjen, i većina ljudi na svetu zna ovaj jezik. 

Venecija











Mnogo me provlači ova ,,potopljeni'' grad, kroz koji protiče velika reka. Poznat je po gondolama i bogatoj istoriji. Nalazi se u severnoj Italiji. U njemu su radili i živeli mnogi umetnici.

Dubai












Ah... Oroman grad sa najvećm građevinama na svetu, jedan od najnaprednijih u svetu. Mislim da bih svako želi da poseti Dubai i da odsedne u nekom ekskluzivnom hotelu sa 7 zvezdica. Možda ste mislili da postoje hoteli samo do 5, ali u ovom gradu ima i sa 7 zvezdica.

To su bila moja 4 grada. Naravno, ima još gradova koje bih posetila. Pišite, čitakte i komentarišite!
Do sledećeg posta...

 







2 коментара:

  1. Odličan post, i ja bih volela posetiti sve ove gradove. Na mom blogu imaš jedan čelindz, ako ti se svidja možeš ga uraditi :)

    ОдговориИзбриши