Translate

среда, 11. новембар 2015.

Must-do list

Ćao svima!
Već je novembar, što znači da će Nova godina  za mesec ipo. Novogodišnji (i božićni prazmici, naravno) su mi najlepši deo godine: šarene lampice, crveni ukrasni stolnjak je na stolu, a kolači se greju u rerni. Sve vam to odvlači misli, jel' da? Ali vratimo se u realnost- nastavnici su nam još nad glavom, a školsko zvono će se do tada još 300 puta oglasiti. Realnost je surova, ali moramo stisnuti zube još malo. Ja, kao i većina vas, imam neke ciljeve koje želim da postignem do tog otkucaja ponoći, tj. do kraja godine. Krećemo!

1. Odgledati PLL do kraja


Ova serija me je opčinila, i obožavam je. Ali na žalost, otkako je prestala da se prikazuje na FoxLife-u, nemam naviku da je gledam. Planiram da odgledam tu 5. sezonu (jesam li ja jedina koja preskače se sezone?) do kraja godine.

2. Imati 45 čitaoca na blogu


Svim blogerkama je cilj da imaju što više čitaoca na svom blogu, ali znam da to sve ide s vremenom. Nisam jedna od onih koje traže follow for follow, i nije mi samo do brojki. Ali ipak, imam neki cilj kod blogovanja, kao i svako drugi.

3. Dobiti peticu iz matematike


Slobodno mogu reći da imam dugu od ocena iz matematike: veliko šarenilo. Hoću da dobijem bar još jednu peticu iz ovog predmeta sa kojim kuburim od kako znam za sebe (ok, ne baš toliko :) ). Malo sam je ozbiljnije shvatila, i ide mi bolje.

4. Spremiti sobu

Nemojte misliti da je moja soba jako neuredna i u ko zna kakvom haosu, jer nije. Jednostavno, želim da je onako temeljno počistim, izbacim ona nagomilane papire i cedulje. A kolika sam ja lenčuga, mislim da se to neće dogoditi, sve dok me mama ne natera.

5. Napisati još mnogo postova

Želom da budem što redovnija na blogu, i da pišem što češće. Pišem koliko mi obaveze dozvoljavaju, i mislim da bih mogla više da imam samo malo bolju organizaciju.

Eto to je bilo to. Želim vam da lepo provedete ovaj mini-raspust,jer mi iz Vojvodine imamo samo ovu sredu na raspolaganju za odmor. Ćao!


Masha

1 коментар: